söndag 5 februari 2012

Bröllopsmässa i Eriksberg, Göteborg

Denna helgen är jag med 3 klassisar på bröllopsmässan i Eriksbergshallen i Göteborg för att hjälpa till back stage med av- & påklädning för visningarna samt att hålla lite koll på alla fina klänningar.

Gårdagen gick bra, men med 2 man kort och en jävla stress då ingen av oss 4 gjort något liknande tidigare, och absolut inte med BRUDKLÄNNINGAR, samt att allt kändes sjukt o-organiserat!!

Idag har jag lämnat tjejerna ännu mer i sticket med ytterligare en man kort då min bil inte startade och om jag tagit bussen direkt varit framme samma tid som visningen skulle varit slut. Håller tummarna för dem nu. Om 30min går min buss som gör att jag är framme i god tid till nästa visning. Förbereder mig med raggsockor, kängor, vantar... med mensverk och dåligt samvete.

M.V.H.
Caroline Moell

Inga kommentarer: