torsdag 30 augusti 2012

Projekt: AVTRYCK - Fortsättning

Kära vänner. 
Då jag tillbringat hela förmiddagen till att tvätta och diska, måste jag nu koncentrera mig på att plugga. Då jag diskat den översta disken står det ännu kvar disk sedan 2 dagar tillbaka i vasken, så jag har öppnat fönstret och satt näsan i en kopp väldoftande te för att kunna koncentrera mig. Urs, vad jag är äcklig!

Innan jag sätter igång vill jag dela med mig av det jag ändå gjort hittills i skolan idag. Vad som följer under kvällen blir ett resurge arbete kring "min vackra böld" (som lärarinnan rynkade frågande och idiot-förklarande på pannan då jag presenterade. Jag tror inte att hon tycker om mig...) och aktivt skissande.

Det ska också tilläggas att jag trillade baklänges över en betonggris utanför Coop igår kväll och slog i bakhuvudet i asfalten, så jag har ont i huvudet, tänderna och nacken. Stackars mig. Mehdi åkte i morse, men vi ses imon kväll eller på lördag igen, så det känns bra. Vi har haft så galet härliga dagar här ihop. Jag är så lycklig!

Återgående till skolprojekt:

Detta sidentyg ligger in this wery moment i en ugn på 160°c värme tillsammans med det svarta ulltyg jag arbetade med igår. Imorgon bitti ska jag cykla dit och plocka ur det för att under redovisningen imorgon sitta och plocka ur alla puttekulor och klippa av snörena utan att klippa sönder tyget...

Inga kommentarer: