fredag 14 september 2012

Zetterberg - Brud & Aftonklänningar


Zetterberg -

När jag och en klasskamrat igår satt och diskuterade kring ifall vi skulle skaffa oss praktiskplats över nästa lov eller ej, berättade hon om ett litet företag som hon praktiserat på under sin tid på tillskärarakademin i Göteborg. Jag visste genast vilka det var hon pratat om då jag såg deras klänningar på Bröllopsmässan i Eriksbergshallen som vi arbetade som ombytare på. 

Ska se över hur det fungerar ifall man vill ha praktikplats och kanske kan ringa och fråga dem. Då får jag mer tid att spendera med Mehdi också, vilket känns extra viktigt nu när jag kanske inte kommer iväg hem och vi inte ska ses på 3 veckor i så fall... Tror dock att ångesten över det faktum kommer ta över och att jag snart sätter mig i bilen ändå. 



Inga kommentarer: