söndag 22 januari 2012

Stämningsfulla GANT

Personligen tycker jag att GANT är ett av de absolut tråkigaste märkena på marknaden för tillfället, men jag förstår också att man kan uppskatta dess enkelhet. Däremot är jag helt förälskad i den miljö som fotografierna tagits i. En miljö som jag delvis skulle vilja föra in i min egen heminredning. För att dela med mig av känslan, kommer här ett gäng med bilder från GANT's hemsida.













Kunde dock hitta bl.a. denna jacka från GANT
som jag fann både tygkombinationerna,
ärmsluten, kragen, axelpartierna och
fickorna väldigt intressanta.
Något att bevara i tankarna tills vidare.

Kan inte hålla tankarna borta från vad jag
köpt till min fina Mehdi om jag bara haft pengar,
och faktiskt, trotts hur tråkigt jag än tycker att
märket är, så skulle jag nog fasiken inte kunna
hålla mig borta från att beställa denne samt den tröja
här under, om jag bara haft lite mer pengar på kontot... 

Hade varit perfekt på min älskling... satan...

Inga kommentarer: