onsdag 21 november 2012

Projekt: Identitet - Matte

Hej på er!

Sitter och jobbar i skolan med min klasskamrat Ema.
Vi dricker sockerdricka och äter popcorn och lyssnar på p3.
Myspys!

Har en twall gjord på en kappa nu men den är "hej kom och hjälp mig". Har lärarledd lektion imorgon och ska be om lite hjälp. Bland annat har den blivit för bred över axlarna, vissa sömmar som stämmer på mönstret stämmer inte när jag ska sy ihop et.c. samt att jag vill få ett snyggt fall från nacken och ner mot mitten, som jag inte lyckas med.

Skulle nu se igenom mitt material på datorn och se vad jag skulle komplettera till den, men insåg att jag redan har alla delar för att kunna redovisa. Självklart kan man alltid göra fler modeteckningar och illustrationer, men jag är ganska nöjd med det jag har. Nu ska jag ner till klet & kladd salen för att leka lite med färg. Tänkte lägga in ex. A = Röd och Y = Blå i mina mattematiska formler. Till exempel finns det ju "A upphöjt till 2, B upphöjt till 3" och så vidare som jag kan översätta till ex. två skedar rött, tre skedar gult, och så vidare.

Så nu sticker jag ner och KÖR!
Hihi!! Roligt att kladda!!!!


Inga kommentarer: